Klacht: onterechte abonnement

op 28 oktober 2011 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na jarenlang klant te zijn geweest bij tele 2 heb ik besloten om over te stappen naar upc. Zowel bij tele 2 als upc gevraagd wat de kosten waren. Aan tele 2 gevraagd een offerte op te sturen. Inplaats van een offerte hebben ze een contract gestuurd wat ik niet wil. Intussen hebben ze het contract opgezegd met mij maar mij wel met een rekening van 605,00 opgezadeld voor het komende jaar waar ik niets van krijg en ook niet wil. Ik heb een aangetekende brief gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd. Er kan niet naar ze gemaild worden. Een verkoper heeft toegezegd het uit te zoeken. Gevraagd aan ze of ze een bewijs kunnen leveren dat ik een nieuw contract zou willen. Tot op heden niets gehoord.

Contract is al opgezegd en de kosten voor het komende jaar als niet verstuurd beschouwen.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste heleen2011, Vervelend dat je dacht een offerte aan te hebben gevraagd, maar dat je een abonnement blijkt te hebben afgesloten! Ik wil je hier graag bij helpen en dit verder voor je uitzoeken. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen en kom er nog bij je op terug. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Heeft op 07 november 2011 om 14:30 geantwoord

Nadat ik mijn klacht op het forum heb gezet is de zaak opgepakt door Mischa en Danielle. Dit hebben ze uitstekend gedaan daarvoor heel veel dank.

Bericht van Tele2

6 jaren geleden - Beste heleen2011, Ik heb van mijn collega begrepen dat er telefonisch een passende oplossing besproken is. Mijn excuses voor de onduidelijkheid die ontstaan is bij het aanvragen van informatie! Mocht je nog vragen hebben hierover dan hoor ik het graag van je. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 07 november 2011 om 15:15 geantwoord

Excuses voor de onduidelijkheid die ontstaan is bij het aanvragen van informatie. Het abonnement is al opgezegd en er hoeven geen kosten voldaan te worden voor de resterende contractsperiode.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door heleen2011