Klacht: Onterechte aanmaningen

op 28 december 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Een tijd terug heb ik bij game elextra een bestelling geplaatst. Vanwege een fout in de webshop leek de bestelling niet door te komen. Achteraf bleek dat de bestelling meermaals geplaatst was. Product bleek niet leverbaar en order zou geannuleerd worden. Billink bleef echter maar aanmaningen sturen. Bij elke contact werd ik terug verwezen naar de webshop. In eerste instantie moest ik een mailtje sturen en zou hier binnen 5 dagen niet op gereageerd worden dan zou Billink contact met deze shop opnemen. Ondertussen bleven de aanmaningen maar komen en uiteindelijk zelfs via het CIB. De webshop zelf had ook reeds 2 maal contact opgenomen met Billink om aan te geven dat de orders waren geannuleerd maar hier gaf billink geen gehoor aan. Na nogmaals een mail bericht van mij werd uiteindelijk de order gecrediteerd. Echter ontving ik zojuist weeral 2 aanmaningen vanuit het CIB. Hier wordt aangegeven dat er nog steeds 2 posten open staan.
De communicatie blijkt dus waardeloos bij Billink.
Naar mijn idee zijn het een stel oplichters.
Bestellen bij een webshop met betaling via Billink raad ik iedereen af. Voor mij is dit de eerste en ook gelijk laatste keer geweest!!

Als het opgelost is!! Billink dient de facturen te crediteren.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolle1980