Klacht: Onterechte aanmaningen

op 20 september 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Bol negeert mijn eerdere klachten;
Ik heb contact met bol gehad hoe het artikel te retourneren.
Een retourartikel printen kan ik niet en thomas van der zee, klantenservicemedewerker, gaf aan dat als ik geen ticket print, het artikel niet kon retourneren. Meewerken aan een oplossing wilde deze onbeschofte kerel niet.
Daarom heb ik het artikel rechtstreeks naar de verkoper teruggestuurd en dit ook gemeld bij bol, ook weer genegeert door hen.
Bol heeft al die tijd mijn meerdere klachten over deze medewerker en manier van klantbenadering genegeert!!

Gezien ik meerdere klachten bij bol heb ingediend en deze doodleuk genegeert worden en retournering naar verkoper is de aanmaning zowieso onterecht. Bij inschakelen incasso onderneem ik juridische stappen en worden al mijn kosten op bol verhaalt.!!!!!!

GELIEVE MIJ NIET LANGER LASTIG TE VALLEN MET ONTERECHTE AANMANINGEN EN MIJN ACCOUNT VERWIJDEREN AUB.

IK BEN NIET MEER BEREIKBAAR VIA DE MAIL!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 20 september 2017 om 13:43 geantwoord

Beste S. Den Dikken,

Graag wil ik u helpen bij zoeken van een passend oplossing. Ik heb een aantal keer geprobeerd u telefonische te bereiken omdat u aangeeft niet via de mail benaderd te willen worden, helaas heb ik u nog niet kunnen spreken.

Om toch met elkaar in contact te kunnen komen vraag ik u te reageren op mijn mail. Dan kunnen we het contact vervolgens telefonische oppakken.

Milly van bol.com

Heeft op 20 september 2017 om 14:16 geantwoord

Dit is geen oplossing. Ik blijf bij mijn klacht en verwacht dat deze naar behoren word ogelost zoasl verzocht !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Sannie Den Dikken