Klacht: Onterechte aanmaning: Opheldering verzocht maar geweigerd

op 26 juli 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Recent heb ik van Vesting Finance bericht ontvangen over een bestelling bij Neckermann welke ik geplaatst zou hebben enkele maanden voor hun faillissement. Deze bestelling heb ik echter niet geplaatst, het is afgeleverd op een adres waar ik destijds al enkele jaren niet meer woonachtig was en de zogenaamde bestelde kledingartikelen (voor zover zichtbaar was) komt totaal niet overeen met mijn maten.
Ik heb gevraagd om een bestelbevestiging en afleverbevestiging, deze worden niet verstrekt omdat ze er niet meer zijn. Dit vind ik heel raar, wet- en regelgeving eist dat bedrijfsadministratie ten minste 7 jaar wordt bewaard. Tevens is er geen document welke de bestelling waar ik mee belast wordt koppelt aan mijn persoonlijke gegevens. Slechts een klantnummer wordt genoemd, maar ik kan natuurlijk niet verifiëren dat dat mijn klantnummer is.

Meermaals heb ik op opheldering gevraagd, maar deze is geweigerd. Ik weiger om te betalen voor iets wat ik niet besteld heb en eis opheldering over deze zaak in plaats van dreigementen omtrent de betaling ervan.

Wanneer is bewezen dat ik de bestelling heb geplaatst én deze is afgeleverd én wanneer duidelijk is wie deze in ontvangst heeft genomen.
Dan wel wanneer de schuld wordt kwijtgescholden.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 09 augustus 2016 om 16:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LGZ