Klacht: Onterechte Aanmaning Mttm

op 26 juni 2017 over mttm in de categorie Telecomwinkels

Ik heb een onterechte aanmaning gekregen. Ik heb het abonnement december 2012 per aangetekende brief opgezegd, nu sturen ze mij een aanmaning over een factuur van april 2016. Terwijl ik geen diensten meer bij hun afneem

Dat ik een creditnota ontvang en een bevestiging dat er geen contract meer loopt. En daarna nooit meer iets van hun wil vernemen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar mttm over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door mttm in behandeling genomen

Bericht van mttm

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw Klaasing, Wij vinden het bijzonder vervelend dat u nog een aanmaning heeft gekregen terwijl de dienstverlening is gestopt. Graag nemen wij contact met u op om het probleem op te lossen. Mijn collega zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Fleur Meesters, MTTM

Reactie van de melder van de klacht Astrid Klaasing

1 maand geleden - Blijft Waardeloos!!!! Collega zou contact opnemen? Ik krijg een mail wederom van F. Meesters, met het verzoek telefonisch contact op te nemen of langs te komen. Telefoonnummer............NIET IN GEBRUIK!!! Waarom niet per email? Het enige wat ik vraag zijn kopieën van de eventuele openstaande rekeningen, dit sturen ze niet!!!! MTTM en Zakelijke telefonie wordt beide door F. Meesters beantwoord, allemaal erg vreemd en onduidelijk. Maar niks concreets en geen antwoord op mijn vragen. Zakelijke telefonie = ziekelijke telefonie!!!!!!

Bericht van mttm

3 weken geleden - Beste mevrouw Klaasing, Zojuist hebben wij contact gehad, het was een prettig gesprek. U heeft van ons de benodigde gegevens ontvangen, ik heb er alle vertrouwen in dat wij samen tot een bevredigende oplossing komen. Met vriendelijke groet, Alex Afdeling Klanttevredenheid

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat mttm een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

mttm

Heeft op 03 augustus 2017 om 10:12 geantwoord

Heeft op 04 augustus 2017 om 11:03 geantwoord

Als het werkelijk gebeurt zoals hierboven vermeld staat dan is het opgelost, maar helaas het loopt allemaal nog, nog steeds geen bevestiging dat ik wel alles betaald zou hebben. Dus klacht is nog steeds niet opgelost! En verwacht dat het nog wel enige tijd zal gaan duren, het loopt inmiddels al vanaf 2012 en er gaan soms maanden overheen voordat je weer eens iets hoort. We wachten dus nog steeds af!

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Klaasing