Klacht: Onterechte aanmaning Lux International APD

op 23 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik (zoals meerdere in deze klachtenlijst) heb een aanmaning ontvangen van Lux maar heb hier nooit iets besteld, spullen ontvangen en retour gezonden maar hier nooit een bevestiging van gehad, het zelfde als een andere klacht is dit al 3 kwart jaar geleden en had gedacht dat het opgelost was. Ook ik ga dit niet betalen omdat ik niks besteld heb en het retour heb gezonden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een bevestiging krijg dat het opgelost is en nog mooier zou zijn als dat zogenaamde lux internetionals opgedoekt zounzijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Directpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Directpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Zonnetjehelen
x