Klacht: Onterechte aanmaning Direct Pay/ Lux International APS

op 19 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

op 13 mei kreeg ik een factuur van directpay dat ik een rekening open heb staan van 14,91 euro bij lux international APS gericht aan mijn zoon. Op naam van mijn zoon hebben hebben we dit jaar een aanmaning en een incasso ontvangen over een product welke mijn zoon besteld zou hebben. Mijn zoon heeft niets besteld en heeft ook niets mogen ontvangen. Omdat er een hele periode (vanaf februari) verder geen bericht heb mogen ontvangen was ik ervan uitgegaan dat het opgelost was tot op de ontvangst van de brief van `Direct Pay. Ik heb het bedrijf opgezocht op internet en schrok van alle berichten. Ik was niet de enige waarvan ze geld wilden. Ik heb nog contact gezocht met het Europees Consumenten Centrum en zij adviseerden mij om een bericht te sturen naar Lux International APS. Het enige wat ik tot nu toe hierop heb ontvangen is een ontvangstbevestiging met de mededeling dat er een onderzoek moet plaatsvinden. Tot op heden heb ik hiervan niets vernomen.

Ik wil dat dit ophoudt en ga dit niet betalen. Ik heb niks besteld en ook niks ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 14:11 geantwoord