Klacht: Onterechte aanmaning

op 10 september 2018 over 50liefde in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

12 Augustus 2018 heb ik een premium abonnement voor 30 dagen afgesloten. 7 September heb ik deze opgezegd en dit is bevestigd via een email. Toch hebben ze € 39,99 van mijn bankrekening afgehaald voor een lidmaatschap. Dit bedrag heb ik terug geboekt, want ik heb nooit een machtiging gegeven dat ze geld van mijn bankrekeningnummer af mochten halen, en het ging om een abonement van 30 dagen.Vandaag ontvang ik een email met de mededeling dat ik € 39,99 moet betalen en dat x 2 omdat ik een opzegtermijn zou hebben van 1 maand. 7,50 aan administratie kosten. In totaal dus €87,48 zou ik moeten betalen binnen 14 dagen.

Gewenste Oplossing:

Ik heb mijn lidmaatschap ruim op tijd opgezegd, dus ik ben van mening dat ik niets verschuldigd ben.

Reactie van de melder van de klacht Yvonne Knotter

2 maanden geleden - Ik heb helaas nog steeds geen reactie ontvangen op jouw email Robin. Over een paar dagen zijn die 2 weken om. Ik vraag me af wat ik dan moet doen?

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Knotter