Klacht: Onterechte aanmaning

op 05 oktober 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Bureau probeert om geld te innen van een factuur uit 2013. De brief is gericht aan mijn ruim 10 jaar geleden overleden vader. Die tijdens zijn leven never nooit met de Nederlandse Energie Maatschappij in zee is geweest. Ik heb met EDR gebeld en de mevrouw aan de telefoon vroeg wie er na mijn vader op voor mij totaal onbekend adres heeft gewoond. Daar heeft mijn vader nooit gewoond. Hij heeft vanaf 1960 op het adres gewoond waar de brief aan geadresseerd is. Mijn huidige adres. Hierop vroeg de dame of ik even een overlijdingsacte wilde opsturen. Dit ben ik dus niet van plan. Vraag me nu af wat ik moet doen om van deze onverkwikkelijke zaak af te geraken. Graag hulp en/of advies van jullie kant. Bij voorbaat dank. Willem

Ik ben tevreden als de goede naam van mijn vader niet langer door deze oplichters door het slijk wordt gehaald. Ik wens niets meer met dit zogenaamde incassobureau van doen te hebben.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht W1773m

1 maand geleden - Ik heb vandaag 25-10-2016 een schrijven gekregen van EDR waarin zij verklaren dat mijn vader niet de persoon is die zij zoeken. En hebben de zaak wat mij betreft afgesloten. Wel denken ze kijkend naar het adres dat ik in Haarlem woon. Laat ze maar. Bedankt voor de hulp en wat mij betreft laat ik EDR voor wat het is. vr gr. Willem PS Laat het duidelijk zijn. Dit is niet een reactie van EDR maar de reactie van de gedupeerde

Alle klachten die gemeld zijn door W1773m