Klacht: Onterechte aanmaning

op 17 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin 2015 via Facebook een gratis sample bij Lux International aps aangevraagd wat duidelijk beschreven stond als gratis.Hier bleek een factuur bij te zitten. De Sample aangetekend teruggestuurd en een mail gestuurd naar Lux. De maand erna weer een pakketje van hen ontvangen met een factuur en herinnering van 1e levering. Weer aangetekend terug gestuurd en mail geschreven. Nu, 305 dagen later via directpay een aanmaning.
Luxinternatuonal bv is ook op tv geweest als malafide bedrijf. Directpay had zijn huiswerk eens goed moeten doen ipv mij hiermee weer lastig te vallen

Gewenste Oplossing:

Ga eens achter Lux International aps aan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mvz65