Klacht: onterechte aanmaning

op 14 mei 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een brief gekregen van Direct Pay over een aanmaning van een openstaande factuur van Lux International APS. Ik heb niets besteld bij dit ”bedrijf” en dus ook niets ontvangen. Na even googlen blijkt Lux International APS verdacht veel op een oplichtersbedrijf. Bijgevoegd een foto van de brief incl. debiteurnummer

Gewenste Oplossing:

Direct pay op de hoogte stellen van deze foutieve incasso en mij verwijderen als debiteur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 18 november 2016 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klees