Klacht: Onterechte aanmaning

op 25 april 2016 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb op 8 maart het volgende gestuurd.

Deze mail is gericht aan “Van Den Berg & Partners” en “Webcasso”,

Vandaag, 8 maart 2016, ontving ik (ondergetekende) twee aanmaningen van van Den Berg & Partners die zichzelf ‘Gerechtsdeurwaarders en incassospecialisten’ noemen. Ik erken beide vorderingen niet, ik ben nooit klant geweest van de genoemde bedrijven (modern.nl en parfumswinkel.nl) en heb dus ook nooit bestellingen geplaatst. Derhalve kan er geen sprake zijn van een rechtsgeldige vordering.

Mochten jullie van mening zijn dat het toch terecht is eis ik een bevestiging van de bestelling, alle relevante adresgegevens en mailberichten met bestelbevestiging en het bewijs dat de bestelling ook daadwerkelijk is afgeleverd. Ik verwacht echter geen van het bovenstaande te ontvangen omdat jullie een twijfelachtig bedrijf zijn.

Vandaag 25 april 2016 heb ik twee dagvaardingen ontvangen met twee facturen. De facturen zijn gericht aan L. van Schie, Spakenburgstraat 100, 1107 WT Amsterdam. Hetgeen NIET mijn adres is. Mijn gedachte? Dat dit een frau***r is, of een hele slordige fout heeft gemaakt. Hoe dan ook een kwalijke zaak dat ze mij hiermee lastig vallen.

Met een geschreven excuus en een bewijs van legitimiteit. Ik vind webcasso tot nu toe een zeer twijfelachtig bedrijf en vermoed frauduleuze praktijken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht lisannevanschie

1 jaar geleden - Beste Robin, Hoor graag meer over de status van mijn klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 13 mei 2016 om 10:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lisannevanschie