Klacht: Onterecht Vodafone contract.

op 12 mei 2017 over Van der Vleuten en Van Hooff in de categorie Incassobureaus

Na langs het kantoor geweest te zijn. En gevraagd naar een redelijk bewijs van een contract, hadden ze dit niet voor handen ( logisch want er is geen contract ) ik heb bij arno van vleuten en Pascal leek het volledige bedrag aangeboden wanneer ze een contract konden aanbieden als bewijs van een dienstverband met Vodafone. Dus hun werken gewoon op een niet legitieme wijze want bewijs kan niet geleverd worden maar wel onterecht geld van mijn loon incasseren. Tevens heeft de heer arno van vleuten mij een aanbod gedaan van seponeren, ik was niet op de hoogte dat een recht zaak aanspannen zo goed als NIET mogelijk is omdat het verzet verlopen is. Kortom, ik moet maar betalen omdat ik in buitenland zat.

Als de heer arno van vleuten zo schappelijk en meelevend is als toen komen we der vast uit.

Oplossing seponeren. Of 100 euro “oprotpremie”

Wanneer ze de zaak seponeren. Of 100 euro "oprot" premie voor lief nemen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Van der Vleuten en Van Hooff in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van der Vleuten en Van Hooff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van der Vleuten en Van Hooff

Heeft op 10 augustus 2017 om 23:14 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jordiuntergasser