Klacht: Onterecht uit het zwembad gestuurd

op 25 juni 2017 over Duinrell in de categorie Attractiepark

zondag 25 juni 2017

Mijn vriendin en ik dachten vandaag er een leuke avond van temaken in het Tikibad aangezien we hier al een lange tijd niet meer zijn geweest.
Eenmaal aangekomen in het zwembad hebben we eerst 15 min genoten in het grootte bad met de grote golven.
Hierna zijn we naar onze eerste glijbaan gegaan netjes op onze beurt gewacht helemaal niks aan de hand. Daarna naar onze tweede hier ging het mis mij vriendin ging eerst van de glijbaan en met mij als gevolg met een ruime afstand van 10 sec wat ook op het bord op elke glijbaan staat aangegeven.

Eenmaal aangekomen onderaan de glijbaan staat daar een badmeester die heel arrogant boos ons toespreekt met de woorden ( een per persoon van de glijbaan )
Waardoor ik netjes met respect mijn verhaal wil doen dat wij helemaal niet samen van de glijbaan zijn gegaan
Hier gaf de badmeester geen gehoor aan ik merkte aan zijn houding dat die heel RACISTISCHE over probeerde tekomen waardoor ik me heel erg begon te ergeren de woorden die hij zei ( als je zo door gaat kan je gelijk gaan douchen Terwel ik met respect mij verhaal deed en dan moet je beseffen dat de badmeester waar wij het over hebben een jaartje 16/17 is en zo brutaal en racistisch reageerd komt dit omdat ik een buitenlander ben??

Vervolgens worden mijn vriendin en ik 5 min later uit het zwembad gezet door de beveiliging en werd ons verteld dat dit uit intimidatie van personeel werd gedaan dit was totaal niet aan de orde.
Hiervoor heb ik geld betaald voor 30 min zwemmen en werden wij vals beschuldigd .

Toen we het zwembad uit werden gezet kan je een hele poppenkast spelen met het is niet zo noem het allemaal maar op als de beveiliging zegt dat je er uit moet dan pakken we dit maar zo op maar we zijn er absoluut niet mee eens dat we op zo een wijze zijn behandeld en zo voorschut gezet zijn naast de mensen om ons heen.

Wij willen graag een oplossing hiervoor

Geld terug of
een nieuwe verdiende dag zwemmen + gratis auto parkeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Barisise