Klacht: Onterecht schade uitgekeerd aan tegenpartij

op 18 mei 2020 over Voogd & Voogd in de categorie Verzekering

07-07-2018 is er een camper met Duitse kenteken tegen mijn geparkeerde auto gereden. Mijn auto stond geparkeerd bij de pomp (tankstation). Ik zag dat de camper onmiddellijk achteruit reed. Tot mijn grote verbazing beweerde de tegenpartij in het Duits dat mijn auto achteruit is gerold. Na 2 jaar niks vernomen te hebben krijg ik een brief met dat mijn schadevrije jaren met -5 naar beneden zijn gehaald. Ongelofelijk, ze kiezen eerder de kant van tegenpartij. Er is nauwelijks contact geweest, geen brief of mail ontvangen van ze. Ik laat het natuurlijk hier niet bijzitten en zal er alles aan doen om het tegendeel te bewijzen.

-5 schadevrije jaren terug draaien.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voogd & Voogd over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Voogd & Voogd in behandeling genomen

Bericht van Voogd & Voogd

4 maanden geleden - Geachte heer Agha, Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Wij hebben een interne klacht voor u aangemaakt en voorgelegd bij onze schade afdeling. Het referentienummer van de klacht is 2020-13494. Zodra onze schade afdeling het heeft beoordeeld, hoort u van ons. Met vriendelijke groet, Voogd Voogd Verzekeringen

Alle klachten die gemeld zijn door Valentino33