Klacht: onterecht roerende zaken beslag aankondiging … nog geen antwoord op bezwaar !!

op 26 april 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Onlangs heb ik vorige week mun energie gestoken in feit , dossier sluiten van de onterechte vorderingen van Essent … Rare van hele verhaal is , Essent beweerd iet de degene te zijn waar GGn voor werkt . terwijl GGN wel namens Essent werkt en Essent wil niks mee te doe hebben en zeggen gewoon , uw kunt beste uw aandacht besteden aan GGN , hun zijn de personen wat het doen en niet wij !!! Ggn heeft alleen reactie op klacht.nl gezet dat ze vooor 26ste zouden reageren , maar tot op heden heb ik niks vernomen . vanmorgen gebeld en ja hoor !!! mevrouw zei , ze zijn op dit moment niet bereikbaar , kan ik ze later laten terug bellen ,(terug bel verzoek ) … En ja volgens de regels geld namelijk , dat tijdens bezwaar niks mag ondernomen worden , maar tegenwoordig weet je het nooit en wil je zeker weten . GGN Master Credit is verplicht de zaken van Essent te sluiten en excusses zou minstens op zijn plek zijn en zal ze sieren , ondanks dat , heb ik gezien dat GGn meerder dossiers heeft wat heel oud zijn en kwa ihoud niet volledig zijn en dus niet daarma kunne trachten om andermans leven compleet overhoop te gooien met onterechte vorderingen , het zal jullie sieren als jullie de dossiers sluiten en mensen met respect behandelen , ipv varkens of ze misdaad hebben begaan !!!

Hierbij sluit dossiers van Essent , ze zijn A. oud en B. niet terecht , Essent meent niet te weten wat jullie aan het doen zijn en vinden niks terug erover …????

Ik ben pas te vreden , als ggn de dossier sluiten , volgens zouden ze me ingehouden gelden van mijn inkomsten kunnen terug storten op mijn bank , daarnaast andere dossiers ook sluiten , ze zijn niet door mij veroorzaakt ...GGN is niet enigste waar ze uit eindelijk toch sluiten van dossiers omdat ze beseffen dat ze fout zaten ...Verder hoop ik dat GGN in toekomst me met respect behandeld ,. zou eens wat gebeuren met kwestie vorderingen en mij ook de gegevens sturen wat ik vraag , en niet achterwegen houden of zeggen we hebbe alleen dat en meer niet !!! ,, ook bij deze dossiers waren de helft niet aanwezig en konden ze niet alles tonen !!!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 april 2017 om 15:47 geantwoord

Geachte heer/ en of mevrouw,

U heeft uw klacht dubbel geplaatst. Klacht met referentienummer 603803 sluiten wij en klacht met referentienummer 603852 zullen wij behandelen. U zult dan ook een reactie van ons ontvangen op klacht met referentienummer 603852.

Wij vertrouwen erop u voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en u ontvangt spoedig nader bericht.

Hoogachtend,

GGN Mastering Credit.