Klacht: onterecht retourneren post pakket naar afzender

op 12 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest op 07-06-12 een betaald ebaypakketje uit de usa ontvangen, maar was niet thuis. Er lag een een postnl briefje met tr.nr.,maar deze was blijkbaar niet in de computer ingevoerd en ook op het postkantoor was niets te vinden. Ik moest zelfs importkosten/douane betalen stond er op het postnl briefje.
Na veel heen en weer mailen/bellen met postnl bleek het pakje onbestelbaar verklaard te zijn, wat nonsens is, en werd teruggestuurd naar de usa.
Dit echter zonder de normale procedures van afgeven op het postkantoor te volgen.Ik had dus geen mogelijkheid om het pakje ergens op te halen terwijl ik wel een postnl briefje met trackingnummer had!!
Ik moest maar klagen bij de afzender in amerika.
Deze komt echter ook niet verder met de klacht aan usps.
De postbode(een nieuwe,groentje)heeft hier duidelijk gefaald,vaststaande,normale procedures niet gevolgd.

Gewenste Oplossing:

Ik wil minimaal mijn portokosten terug en een excuus over dit falen van de postbode en de half of niet beantwoorde klachten via mail van postnl,een duidelijk ontmoedigingsbeleid,schande!

Alle klachten die gemeld zijn door nikoneast