Klacht: ONTERECHT REKENING

op 08 maart 2017 over Hostnet in de categorie Websites - Building en Hosting

Ik heb mijn mailbox opgezegd in maart 2016 aangezien mijn bedrijf van naam is veranderd. Nu blijf ik aanmaningen krijgen, en dit zit ondertussen bij een deurwaarder.
Ik heb gebeld met Hostnet destijds toen ik de aangegeven dat mijn contract was opgezegd. Het zou in orde gemaakt worden. Maanden later krijg ik aanmaningen van een incasso bureau Ultimoo, Ik stuur zoals gevraagd een copy van mijn inschrijving bij KvK. Dit zou in orde gemaakt worden. Vandaag krijg ik een brief van Bosveld gerechtsdeurwaarders.

Ik wil dat dit opgelost wordt en dat deze vordering stop gezet wordt. Ik heb geen schulden aan Hostnet, en wanneer zij de opzegging niet goed hebben verwerkt, is niet aan mij.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hostnet over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hostnet in behandeling genomen

Bericht van Hostnet

1 maand geleden - Beste mevrouw Pouw-Degoedt, We betreuren dat er onduidelijkheid is ontstaan over de opzegging van uw diensten bij Hostnet. Op 9 maart bent u door onze door Sales afdeling geïnformeerd dat de opzegging van uw diensten buiten de gestelde opzegtermijn gedaan is, en dat de factuur daardoor niet kan komen te vervallen. Omdat we goed begrijpen dat de situatie vervelend is, willen we u in de kosten tegemoetkomen door 50% van van factuur 2710329 te crediteren. We vernemen graag nog of u met dit voorstel akkoord bent. De domeinnaam en incassokosten vallen buiten dit aanbod. In afwachting van uw reactie en met vriendelijke groet, Het Customer Care Team van Hostnet

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hostnet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hostnet

Heeft op 20 maart 2017 om 15:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rdegoedt