Klacht: Onterecht ontslag

op 26 augustus 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Goededag,

Ik ben Sakib en ben inmiddels ontslagen uit Jumbo Groenewegen (22 juli). Dit komt doordat ik aan werkweigering deed, terwijl mij werd opgedragen om in mijn vrije tijd (uitklokken dus) door te werken.

Verschillende Juristen hebben mij werkweigering gelijk gegeven en ben ik onterecht uit dienst gezet, maar helaas wil de bedrijfsassistent Stephan Verhagen niet aan mijn recht meewerken.
Ik heb qua Recht dus nu op 7 weken, vanaf ontslag t/m 4 sesptember (einde contract) recht op het misgelopen salaris.

Als hieraan niet wordt voldaan, heb ik de keuze naar de rechter te gaan. Maar zover wil ik het nog niet brengen en daarom deze mail eerst naar u.

Als u nog meer vragen heeft kunt u die gerust mailen.

Sakib (ex dkw vulploegmedewerker Jumbo Groenewegen).

Als ik mijn misgelopen salaris krijg vergoed.
Ook zou Jumbo Groenewegen aangepakt moeten worden door haar handelen, want het \\\"in vrije tijd werken\\\" wordt in mijn filiaal tegenwoordig vaker toegepast, terwijl dat niet mag.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sakib