Klacht: Onterecht niet thuis melding

Nijboer01 op 02 september 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer wordt mijn pakketje naar een afhaalpunt gebracht terwijl ik gewoon thuis was op het moment dat de bezorger zogenaamd heeft aangebeld… Heel irritant!

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als de bezorgers wel aanbellen zodat ik mijn pakketje niet ergens anders vandaan moet halen terwijl ik thuis ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedendag, Dank voor uw bericht. Ik kijk graag even met je mee. Mag ik het traceernummer van dit pakketje? Dat begint met 3S, JVGL, JUN, JJD of CY. Met vriendelijke groeten, Sinan DHL Parcel

Reactie van de melder van de klacht Nijboer01

1 jaar geleden - Het traceernummer is 3SDGB106266474.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 september 2021 om 12:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb hier zojuist een klacht voor aangemaakt en dit doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger, zodat dit serieus opgepakt zal worden. Ik verwacht dan ook dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

DHL Parcel E-care.

Alle klachten die gemeld zijn door Nijboer01