Klacht: Onterecht niet thuis gemeld

Frea van Trigt op 16 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de vooraf gemelde tijd dat mijn pakketje bezorgd zou worden door DHL heb ik ervoor gezorgd dat ik thuis was. De bezorger heeft wel de moeite genomen om een briefje in de bus te doen met de melding dat ik niet thuis was, maar heeft niet aangebeld. In het mailtje dat ik daarover ontving kon ik aan het tijdstip zien dat ik met 100% zekerheid ook thuis was!

Ik hoop dat dit niet nogmaals gebeurt en dat er de volgende keer gewoon aangebeld wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er is aangegeven dat u niet thuis was terwijl dat niet terecht is. Mijn excuses voor het ongemak! Heeft u misschien het zendingsnummer voor me? Dan kijk ik even of nog bijzonderheden kan vinden. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Marlee DHL Parcel E-care

DHL

Heeft op 16 december 2021 om 09:32 geantwoord

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Kayley
DHL Parcel E-Care