Klacht: onterecht negatieve bkr registratie

op 02 februari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ook ik ben de dupe van het handelen van otto. Heb een tijdje geleden iets besteld,producten zijn geleverd, een deel heb ik retour gezonden. Daarna: geen brief of wat dan ook van OTTO. Op 19-2-2010 ontvang ik ineens 2 brieven die beide geantidateerd zijn, waarin wordt aangegeven dat als ik niet betaal voor 4-1-2010 ik word aangemeld bij het BKR. Ik heb toen meteen gebeld met Otto, de medewerkster gaf aan dat als ik meteen betaal het dossierniet wordt overgedragen aan een incassokantoor ener dus geen registratie bij het BKR plaatsvindt. Achteraf blijkt dat dit wel is gebeurd. Ik heb over deze gang van zaken een klacht bij de OTTO ingediend.

Gewenste oplossing

verwijderen negatieve registratie BKR

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 07:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Taisa16