Klacht: Onterecht klant bij OXXIO

op 15 januari 2009 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik ben een keer gebeld door Oxxio waarbij ze mij vertelden dat Oxxio goedkoop gas , etc. kunnen leveren. Dat zij goedkoper zijn dan mijn huidige leverancier (essent). Vragen mijn naw gegevens en banknummer, voor het geval dat ik akkoord zal gaan. Maar heb duidelijk 2 maal aangegeven dat ik eerst een offerte wil hebben, en dat ik er nog over na wil denken. Als ik er mee akkoord zal gaan, zal ik het ondertekenen en terugsturen…heb ik gezegd. De medewerker zegt dat ze dit goed vinden. Maar wat gebeurt er?!
Ik krijg van essent een brief dat de levering is beeindigd en van alles. Mijn huidige leverancier is Oxxio geworden! Terwijl ik alles duidelijk heb aangegeven!! Dit is toch niet normaal, waar leven we toch.. waar zijn de mensen mee bezig. Het is gewoon belachelijk!! Ik ben ondertussen wel weer overgestapt bij Essent (gelukkig), maar moet wel alles betalen wat ik heb gebruikt. Ik ga hier niet mee akkoord en momenteel is hier een zaak van gemaakt. Hoe zielig kunnen ondernemingen tegenwoordig zijn.
Mijn vraag is: hebben mensne hier ervaringen mee? Kunnen jullie me advies geven.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Archive