Klacht: Onterecht innen

op 14 juli 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In okt 2016 was fnv op ons werk, lid geworden onder de voorwaarde dat ik op ieder gewenst moment op kon zeggen, in april 2017 werd mijn contract niet verlengd, fnv kon echter niks betekenen hierin, lidmaatschap opgezegd, tot mijn grote verbazing kan ik tot aug contributiegeld betalen. Het was toch opzeggen op elk gewenst moment???? Waar blijft de afspraak?

Gewenste Oplossing:

Als mijn contributie vanaf mij niet meer betaald hoeft te worden, dat deze zoals in okt benoemd is door een werknemer van fnv, op ieder gewenst moment op kunnen zeggen zonder extra kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 02 augustus 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Folkerts, beste mevrouw Lindsay,

Uw klacht van 30 juni 2017 hebben wij in goede orde ontvangen. U heeft telefonisch contact gehad met een collega van het Contactcenter waarin is uitgelegd dat er een opzegtermijn van 3 maanden geldt. Indien u nog vragen heeft kunt u contact op met het Contactcenter op 0883680368.

Hiermee sluiten wij deze klacht op Klacht.nl af.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Roos - FNV webcare

Heeft op 02 augustus 2017 om 17:39 geantwoord

Geen oplossing helaas, moet drie maanden doorbetalen

Alle klachten die gemeld zijn door Linds91