Klacht: Onterecht inhouden van salaris

op 01 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Op 29 juni heb ik een klacht ingediend over de handelswijze van GGN, onzorgvuldige administratie, geen betekening ontvangen van loonbeslag, geen heldere communicatie, geen vast contactpersoon die mijn dossier behandelt.
Kortom een chaotische situatie met het gevolg dat er onterecht loonbeslag heeft plaatsgevonden op mijn salaris.
Op 30 juni heb ik n.a.v. mijn klacht op klacht.nl gemeld te hebben, een mail ontvangenvan GGN dat het loonbeslag is opgeschort omdat er een betaalafspraak gemaakt is ingaande 26 juli 2016 tm 23 januari 2017.
Dat er een betaalafspraak gemaakt is is mij totaal onbekend en heb ik niet ontvangen noch per email noch per post! Er lag immers nog steeds een loonbeslag en mijn verzoek om deze op te heffen d.m.v. het sturen van betaalbewijzen dat ik wel aan mijn betalingsverplichtingen voldeed, was afgewezen! Er is daarna niet gecommuniceerd over een eventuele betaalafspraak vanuit GGN naar mij toe!
De mail bevat ook de mededeling dat het ingehouden salaris NIET terugbetaald word omdat ik mij niet aan mijn afspraak heb gehouden!
Hoe tegenstrijdig is dit? Het loonbeslag word opgeheven, maar mijn salaris word niet teruggestort terwijl ik tot 2 maal deze aan ze gestuurd heb!
Waar zijn de betalingen van al die keren gebleven en zijn ze überhaupt wel afgeboekt in het juiste dossier? Bij alle betalingen die ik verricht heb vermeld ik de juiste dossiernummers omwille van een goede administratie!
Ik laat het er niet bij zitten dat een instantie als GGN mij op deze manier zaken doet en mijn salaris waar ik recht op heb niet terugbetaald terwijl ik mij maandelijks heb ingespannen om aan mijn betalingsverplichtingen te houden op deze manier wegwuift!
Mijn vaste lasten en andere betalingsverplichtingen kan ik tot op heden nog niet betalen door deze onprofessionele houding van GGN.

-terugbetaling van mijn ingehouden salaris
- specificatie van de reeds gedane betalingen vanaf 2008 tm 2016
-correcte openstaand bedrag tot op heden
-mijn werkgever op de hoogte brengen van de opschorting van het loonbeslag

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 18 juli 2016 om 08:35 geantwoord

In week 28 hebben wij deze klacht in behandeling genomen en afgewikkeld. Er is op 14 juli 2016 een brief naar de klager gestuurd met een uitgebreide inhoudelijke reactie op de klacht. In verband met de wet bescherming persoonsgegevens kan er geen inhoudelijke reactie op klacht.nl worden gegeven. Wij kunnen echter wel mededelen dat het een complexe zaak betreft waarin niet alles vlekkeloos verlopen is. Uit coulance zijn wij de klager daarom gedeeltelijk tegemoet gekomen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door oesie1970