Klacht: onterecht incassobureau op mij afgestuurd

op 17 januari 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik had een jaarabonnement op het tijdschrift Columbus. Deze heb ik opgezegd. Dit kon en ik zou voor nog 1 nummer een factuur ontvangen. Dit heb ik per email bevestigd gekregen. Maar, ik heb de aangepaste factuur nooit gekregen. Wel kreeg ik vandaag zowel per email alsmede per post een schrijven dat ik de factuur niet had betaald en dus nu een aanmaning met invorderingskosten moet betalen. Ik heb nooit een aangepaste factuur of herinnering van iets ontvangen. Het gaat maar om 10,63 euro, maar ik vind dat nog steeds veel geld voor 1 nummer van het tijdschrift en zonde van het geld. Overigens heb ik heel veel moeite moeten doen om het tijdschrift te kunnen opzeggen. Het gaat om een laag bedrag en om erger te voorkomen heb ik betaald, maar ik vind het wel compleet onterecht! Wel meld ik het hier, want ik wil voorkomen dat dit ook bij andere mensen gebeurt.

- aangepaste factuur ontvangen (lijkt me wel handig voor mijn administratie)
- aanmaning intrekken
- excuus van het bedrijf

Reactie van de melder van de klacht reizigster1969

2 jaren geleden - Ik heb er nooit meer iets van gehoord.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 08:47 geantwoord

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door reizigster1969