Klacht: onterecht incasso adres

op 02 augustus 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Wij hebben net telefonisch contact gehad met mevrouw Haltrichter van uw kantoor.
WIj hebben uitgelegd dat de incasso voor Dhr van Belkum nu bij ons terecht komt. Dossiernummer: 23717357
Dhr. van Belkum zit bij ons in beschermde hechtenis en heeft een bewindvoerder.
Desondanks krijgen wij toch de incasso opdrachten. En nu ook de aankondiging van eventuele deurwaarder voor inbeslagname roerende goederen.
Ook hebben wij begrepen dat er contact is opgenomen met de vader van de Heer van Belkum met de mededeling dat er voldaan moet worden.

Dit is volsterkt onaanvaardbaar en volledig buiten uw boekje. Daarom hebben wij contact opgenomen met onze bedrijfsjurist en willen wij u bij deze voor de laatste keer manen tot het stoppen met het zoeken van contact en voortaan uw correspondentie te richten aan zijn bewindvoerder :
Vestigingen : Eindhoven – Den Bosch – Lage-Mierde
E-mail : info@zorgbruggen.nl
Telefoon : 013 509 1463 (Lage-Mierde)
013 820 0245 (Den Bosch)
Mobiel : 0629 212 288

Dit is al meerdere malen aan u gemeld.
Bij deze zenden wij u ook de factuur voor de kosten die wij hebben gemaakt indeze.

Mvg,
Manon Reijnen
DGA
Woonzorgboerderij Kooilust
Weteringstraat 4
6659 KM Wamel

FACTUUR

Voor

Naam GGN Mastering Credit
Straat en huisnummer Postbus 19212
Postcode 3001 BE
Plaats Rotterdam

Factuurdatum 02-08-2018
Factuurnummer 20180825i
Vervaldatum 16-08-2018
Betreft urendeclaratie

Omschrijving Datum aantal Tarief Totaal
Administratie incassobrieven 27-07-2018 2 uur €65,00 €130,00
Overleg aangaande incasso 31-07-2018 2 uur €65,00 €130,00
Doorverwijzen incasso 02-08-2018 0,5 uur €65,00 €32,50

BTW: 21% €61,43

Totaal te voldoen €353,93

Vriendelijk verzoek het bovenstaande bedrag binnen 14 dagen over te maken op onderstaande rekening o.v.v. het factuurnummer.

Gewenste Oplossing:

Wilt u voortaan uw correspondentie aan het goede adres richten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 07 september 2018 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw, wij hebben inmiddels uw klacht afgehandeld. Zojuist is de reactie op uw klacht per e-mail aan u toegestuurd. Op dit platform kunnen wij in verband met privacywetgeving niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door M135