Klacht: Onterecht in rekening gebrachte portokosten

op 26 september 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een tijd geleden kreeg ik per post de melding dat ik onvoldoende gefrankeerde post zou hebben ontvangen of verzonden. Ik ben het betreffende poststuk meteen online gaan bekijken en kon daar (en later ook op het ´live´ poststuk) duidelijk ‘port betaald’ op zien staan. In de veronderstelling dat het om een miscommunicatie ging heb ik het laten rusten, maar tot mijn verbazing kreeg ik afgelopen week een reminder van hetzelfde ‘onvoldoende’ gefrankeerde poststuk! Het gaat om poststuk nummer NO1.110906.013661, en om een bedrag van 2 euro 30.

Gewenste Oplossing:

Er is blijkbaar iets mis gegaan in de administratie. Ik hoop dat Postnl nog eens naar dit poststuk wil kijken en kan doorvoeren dat de portokosten reeds betaald zijn door de verzender.

Alle klachten die gemeld zijn door LoMo