Klacht: onterecht geld beslag gelegd en niet terug te krijgen

op 20 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ggn heeft in april beslag gelegd onterecht op de zorgtoeslag en ik krijg het niet terug heb onderhand 30 keer gebeld en ik word gewoonweg onbeschoft behandeld

als ik me geld terug heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 juli 2016 om 11:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij hebben u een e-mail gestuurd met de oplossing vanuit ons kantoor. Mocht u vragen hebben dan kunt u met ons kantoor contact opnemen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 juli 2016 om 08:53 geantwoord

Nu ik een oficiele klacht heb ingedient word er wel contact opgenomen met me daar voor werd ik gewoon weg onbeschoft behandeld en aan het lijntje gehouden ze moeten deurwaarders aanpakken in nederland want door deze bedrijven komen mensen meer in de problemen ipv dat er iets opgelost word woeker bedragen vragen ze en het is gewoon van de zotte ze behandelen je als (.......) laat ik het word niet noemen gr elisa

Alle klachten die gemeld zijn door elisarutten