Klacht: Onterecht geadresseerde was niet thuis melding.

op 29 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27-12-2017 tussen 18:00-21:00 zou mijn pakket vanuit Wehkamp thuis bezorgd worden. Hiervoor thuis gebleven echter rond 20:00 kreeg ik ineens een melding met geadresseerde niet aanwezig… contact opgenomen met DHL, komen we erachter dat de melding 500meter verderop dan mijn huis gedaan is en dat de chauffeur daadwerkelijk nooit aangekomen is. Pakket zou volgende dag geleverd worden tussen 09:00-15:00, gebeurde wederom niet, weer contact opgenomen met DHL en toen zou het opeens tussen 18:00-21:00 geleverd worden, het is nu inmiddels bijna 21:00. Inmiddels weer contact opgenomen met DHL krijg ik te horen dat het eigenlijk niet eens in de planning van de chauffeur is? Morgen kon dit ook niet gegarandeerd geleverd worden. Wat is dit voor iets belachelijks?

Als ik mijn pakket ooit nog krijg, op dit moment heb ik weinig vertrouwen in dat mijn pakket überhaupt nog geleverd gaat worden en vraag ik me af waar mijn pakket is want dat weten de telefonisten overduidelijk zelf ook niet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 december 2017 om 13:56 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat er onterecht een 'niet thuis' melding is gegeven. Begrijpelijk dat u hier niet blij mee bent. Vervolgens is het de bezorger niet gelukt om de zending donderdag op tijd bij u aan te bieden, nu is er vandaag tussen 18:00 en 21:00 uur een bezorgpoging ingepland. Hopelijk komt dit gelegen. In ieder geval mijn excuses voor de vertraging en het ongemak dat u hiervan ervaren heeft.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door F.vazraka