Klacht: Onterecht en onaangekondigd loonbeslag na betaling

op 07 december 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,

ik heb in maart een regeling getroffen welken blijkbaar tot augustus liep. Ik heb vervolgens alle termijnen voldaan en kreeg zelfs in september nog een betaallink welke ik heb gebruikt. Zojuist heb ik gebeld om te vragen of de betaallink nogmaals verstuurd kon worden omdat deze het niet deed en werd mij verteld dat er loonbeslag is gelegd!!

Na mijn betalingen en zonder dat er na augustus überhaupt bericht is verstuurd. Jullie hebben die wel mijn geld geïnd maar geen 1 keer doorgegeven dat de regeling was komen te vervallen..Ik kon vervolgens bij mijnincasso nog een regeling wijzigen wat ik dus ook heb gedaan!

Er staat nog letterlijk in de email van 21 september:
U heeft een betalingsregeling getroffen inzake Zilveren Kruis Zorgverzekeringen NV. Met deze e-mail willen wij u een extra service bieden om uw maandelijkse betaling van € 100,00 snel en gemakkelijk naar ons over te maken. Via onderstaande iDEAL link kunt u uw betaling verrichten. Als ik naar mijn incasso ga dan staat er duidelijk in beeld dat er een regeling voor is getroffen.

Voor mij dus geen reden om te denken dat mn regeling is vervallen! Ik heb inmiddels al mijn stukken al doorgezet naar antiincasso, maar wees nou fatsoenlijk en hou hiermee op

Ik ben midden in contractbesprekingen en hiermee breng je gewoon alles in gevaar!

Gewenste Oplossing:

Als de loonbeslag wordt ingetrokken en ik mn regeling alsof kan aanhouden. Ben bereid deze eventueel te verhogen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sanya

5 maanden geleden - Ik heb zojuist telefonisch contact gehad en mij was geadviseerd om te vragen de beslaglegging te heroverwegen aangezien de communicatie vanuit jullie niet ging zoals het hoorde. Ook wou ik aangeven dat ik het geheel in 2 a 3 termijnen wil voldoen.

Bericht van GGN Mastering Credit

5 maanden geleden - Geachte heer of mevrouw, wij nemen uw opmerkingen mee in de behandeling van uw klacht. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Reactie van de melder van de klacht Sanya

5 maanden geleden - Vanochtend toch maar weer gebeld om te achterhalen wat nu de bedoeling was. Een behulpzame dame gaf me aan dat ze mijn klacht ging bespreken, omdat ze wel kon begrijpen dat ik van slag was. Ze gaf aan dat ze niet zeker wist dat ze vandaag of morgen een antwoord had en aangezien ik morgen naar het buitenland vertrek was ik daar best nerveus over. Werd binnen een half uur terug gebeld met de mededeling dat ze me gelijk gaven en dat de beslag was opgeschort. Heb netjes een regeling kunnen treffen. Alhoewel ik niet te spreken ben over hoe het opeens zo uit de hand liep, ben ik zeer tevreden met de oplossing en service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 15 december 2017 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Sanya, wij hebben inmiddels uw klacht afgehandeld. Zojuist is de reactie op uw klacht per e-mail aan u toegestuurd. Op dit platform kunnen wij in verband met privacywetgeving niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Sanya