Klacht: Onterecht door Neckerman bij BKR geregistreerd

op 19 februari 2018 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

aller eerst wil ik melden dat dit een zaak uit 2009 zou zijn waar ik zelf niks vanaf weet.
na dat ik smsjes kreeg heb hun laten blokkeren want ik snap zelf niet eens waar dit allemaal overgaat.ik schijn iets te hebben besteld in 2009 maar dat kan helemaal niet want ik bestel nooit via neckerman of wie dan ook.
ik heb dit ook als eens bij klachtencompas neer gelegd en hun antwoord was toen dat zei de klacht onterecht vonden beetje vreemd antwoord.maar vervolgens komt er een brief van VF en de SMSjes van VF dat ik moet betalen en dat het om weet ik veel hoevel geld gaat.ik zelf kwam erachter omdat ik vorig jaar bkr papieren had opgevraagd vanwege het kopen van een woning maar helaas dat ging niet door vanwege registratie.ik heb dit al eerder mee moeten maken in het jaar 2000 mijn ex heeft toen dingen besteld en ik kon er voor opdraaien.toen ben ik met me nieuwe partner alles gaan uitzoeken tot bestel bonnen en alles.maar Neckermann had geen bewijzen dat ik daadwerkelijk had besteld.ik vergeet nooit waar het om ging.
nu 14 dagen geleden woord ik gebeld door VF dat ik moet gaan betalen voor een rekening die uit 2009 schijnt te komen. ik heb de gene aan de telefoon gemeld dat me dit al eerder is overkomen en dat ik contact heb gelegd met Neckermann maar niks gehoord of gezien ik heb toen om bestel bewijs gevraagd en nooit gekregen van Neckermann zelf zelfs na het te hebben gemeld bij klachenkompas en er werd gemeld dat ze er niks mee kunnen doen omdat het bij VF legt.

De oplossing weet ik niet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 22 maart 2018 om 10:33 geantwoord