Klacht: Onterecht dagvaarding!!

op 04 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contact gehad met de opdrachtgever en vermeld dat er geen goederen zijn afgeleverd en of ontvangen. Nu heeft WebCasso mij gedagvaard!! Ook hier heb ik aangegeven dat er geen goederen zijn ontvangen en er wel degelijk contact is geweest met de opdrachtgever (die de vordering heeft overgedragen in eigendom aan) de eiseres en dit aantoonbaar is al met al is dit tijd rovend en ondervindt ik hier schade van.

Gewenste Oplossing:

Graag de dagvaarding intrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer /mevrouw,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.
Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Webcasso BV.

Alle klachten die gemeld zijn door A.ngel