Klacht: Onterecht betalingsregeling beenidigd

op 16 juni 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Geachte heer mevrouw

Ik heb een betalingsregeling met directpay
ze hebben mij een mail gestuurd dat ik deze niet ben nagekomen

Ik zie dat ik wel de regeling nagekomen ben en dus onterecht bij jullie terecht bij een incassobureau webcasso terecht ben gekomen.Zij willen geen regeling met mjj treffen maar mij meteen dagvaarden.

Ik heb ze een bewijs gestuurd van mijn betaling.

en dit is de regeling die wij getroffen hebben

Barendrecht, 8-5-2017

Bevestiging van uw betalingsregeling

Geachte heer/mevrouw

Wij hebben met u een betalingsregeling afgesproken over een openstaand bedrag inzake Otto B.V. van € 934,40. Na een aanbetaling van € 37,04 zal de vordering in 24 termijnen afgelost worden.

Wij wijzen u erop dat deze regeling kosteloos is en alleen geactiveerd wordt indien de aanbetaling uiterlijk 7 dagen na dagtekening van deze mail door ons is ontvangen.

Betalingen dient u over te maken op rekeningnummer NL54ABNA0454218966 t.n.v. Direct Pay Services B.V. onder vermelding van uw debiteurnummer 28598741. Klik HIER (http://login.directpay.nl/betaalregeling?dp_id=NDc4OTJfYjQ3MjM5N2Q2ZGRkMWQwMzMxMDdhNTgxMTVmMTRmZTA%3d) om uw aanbetaling via iDEAL meteen over te maken.

De afgesproken betalingsregeling verloopt als volgt:

Termijn

Bedrag

Uiterste betaaldatum

Aanbetaling

€ 37,04

1-6-2017

1

€ 37,39

1-7-2017

2

€ 37,39

1-8-2017

3

€ 37,39

1-9-2017

4

€ 37,39

1-10-2017

5

€ 37,39

1-11-2017

6

€ 37,39

1-12-2017

7

€ 37,39

1-1-2018

8

€ 37,39

1-2-2018

9

€ 37,39

1-3-2018

10

€ 37,39

1-4-2018

11

€ 37,39

1-5-2018

12

€ 37,39

1-6-2018

13

€ 37,39

1-7-2018

14

€ 37,39

1-8-2018

15

€ 37,39

1-9-2018

16

€ 37,39

1-10-2018

17

€ 37,39

1-11-2018

18

€ 37,39

1-12-2018

19

€ 37,39

1-1-2019

20

€ 37,39

1-2-2019

21

€ 37,39

1-3-2019

22

€ 37,39

1-4-2019

23

€ 37,39

1-5-2019

24

€ 37,39

1-6-2019

Indien u een termijn niet voor de afgesproken datum aan ons betaalt, zullen wij de regeling ontbinden en het resterende bedrag opeisen. U bent zelf verantwoordelijk voor een tijdige betaling van de termijnen.

Gewenste Oplossing:

Als deze betalingsregeling verder gaat.Als ik deze regeling kan behouden.uiterste betaaldatum van de aanbetaling was op 1 juni en op 26 mei heb ik geld overgemaakt.Door hun is gezegd dat ik niks overgemaakt heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 19 juni 2017 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruikerromana