Klacht: Onterecht beslaglegging op mijn inkomsten

op 13 april 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Na onze faillietsement leven wij van nog geen 1.300 netto per maand , hier moeten wij als gezin met 2 kids ( 2 en 14 jaar ) van leven en onze huur van betalen.
Volgens de wet moet er per 1 januari eerst een check naar cliënte gedaan worden voor er beslag op bankrekening gezet mag worden.
Cannock Case legt beslag op 407 euro en heb ze diverse malen gebeld en moest mijn stukken in sturen dit inmiddels al 3 keer gedaan en geen reactie of geld , ik naar het kantoor wat op Cannock Case exploot staat hebben ze helemaal geen kantoor daar melde een mede werker van de gemeente !!!!
Heel vreemd en onbeschoft bedrijf die niet werkt zoals het moet en hoort,

Per direct mijn geld retour heb ik hard nodig voor eten voor mijn kids te kopen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 02 mei 2016 om 11:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij zoeken u formeel bezwaar te maken via teambelastingen@cannockchase.nl . Op basis van de door u verstrekte gegevens kunnen wij u hier niet verder helpen. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met ons contactcenter of een brief sturen naar postbus 103 6650 AC in Druten.

Cannock Chase

Heeft op 09 mei 2016 om 08:29 geantwoord

Nee absolute onzin hoe Cannock Case werkt per 1 Januari is er een nieuwe wet
( kale kip kan je niet plukken ) en horen ze hun cliente eerst na te trekken voordat er beslag gelegd word .
Oplossing : Zsm ook die ingehouden 100 euro terug storten

Reactie van de melder van de klacht Sylwia Wieszun

1 maand geleden - Die ruim 100 euro die de ING bamk voor beslag legging heeft gerekend betaalt de bank niet terug hoor dus Cannock Case bedankt weer hier zijn jullie aansprakelijk voor alleen je krijgt nooit iemand te pakken en met meil we streven naar ....... is gewoon mensen aan het lijntje houden en lekker het geld vasthouden zo .

Reactie van de melder van de klacht Sylwia Wieszun

1 maand geleden - bezwaar maken weer zo een bull shit verhaal daar doen jullie geen reet mee

Alle klachten die gemeld zijn door Sylwia Wieszun