Klacht: Onterecht aangeven dat ik niet thuis was bij pakketbezorging

F. Bogemann op 04 april 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb zitten wachten op de bezorging. Er komt niets. Via PC zie ik om 13 uur dat de bezorger mij om half twaalf niet thuis heeft getroffen. Onzin. Rond die tijd zat ik de krant te lezen. Een half uur later werd er ook wat via DHL bezorgd en die heeft niet eens hoeven aan te bellen omdat ik de auto al hoorde stoppen. Een auto van PostNL zou ik ook gehoord hebben. Ik heb ook geen niet thuis formuliertje gevonden. Ik denk dus dat de bezorger gewoon niet geweest is.

A) Gewoon langs komen als ik via de PC zie wanneer je komt.
B) Mocht het fout gaan, dan een niet thuis formuliertje in de bus enof afleveren bij de buren.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 jaren geleden - Geachte heer Bogemann, Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat de bezorger niet heeft aangebeld en geen kennisgeving achtergelaten heeft. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is waar ik u graag mijn excuses voor wil aanbieden. Ik wil hier dan ook graag een melding van maken, zodat de bezorger kan worden aangesproken op zijn gedrag. Zou u mij nog de 3S-code van het desbetreffende pakket kunnen sturen als reactie op dit bericht Dan ga ik graag voor u aan de slag. Ik zie uw reactie graag tegemoet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste PostNL De 3S-code is: 3STKZS494562700 Groet Frans

Heeft op 04 april 2018 om 09:35 geantwoord

Geachte heer Bogemann,

Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb uw klacht doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal de betrokken medewerker aanspreken op de gang van zaken en zal erop toezien dat de bezorging op uw adres verbetert. Omdat dit intern wordt afgehandeld ontvangt u hierover zelf geen persoonlijk bericht meer, ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https:www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door