Klacht: Onterecht 1 dag extra facturatie

op 19 juni 2017 over Avis Budget Group in de categorie Autoverhuur

Ik ben zeer onthutst over de service van uw Avis/Budget vestiging te Den Haag. Ik heb een huurauto gehuurd voor de periode van 1 maand. En mij is niet bekend gemaakt dat er op zondag een auto door middel van de keybox ingeleverd kon worden. Ik heb de auto dus wel in de buurt van de vestiging geparkeerd en ik heb de sleutels op maandag in de ochtend ingeleverd, omdat ik in de veronderstelling was dat bij een gesloten vestiging de sleutels en huurauto niet in te leveren waren. Mijn advies is om niet bij deze vestiging te huren.

Later is mij op de zondagavond na contact met de klantenservice van Avis, voordat ik de sleutels de dag erop heb ingeleverd, bekend gemaakt dat er een key-box aanwezig dient te zijn. Dit is helaas niet eerder door de vestiging bekend gemaakt aan mij en derhalve heb ik de sleutels op de dag erop ingeleverd, voordat de vestiging te Den Haag open was ingeleverd. Tot mijn verbazing is toen aangegeven dat ik 1 dag extra huur diende te betalen.

De huurperiode correct factureren en niet 1 dag extra.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avis Budget Group over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Independent Solutions