Klacht: ontbrekend telefoonnummer op website Post.nl

op 24 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Post.nl bedenkt in mijn geval zelf wanneer ze het pakket gaan bezorgen. Nu is voor de 2e keer de avondservice uitgesteld en daar betaal je wel extra voor. Krijg de mededeling: ‘bezorging de volgende dag’
zonder tijdstip en kan ook niets veranderen. En ergste van alles, geen telefoon nummer op de website zodat ik ben overgeleverd aan een blijkbaar een robot. Heb zelfs vooraf nog sms met bevestiging bezorging gekregen.

Als er mensen van vlees en bloed bij Post.nl gaan zitten die telefonisch bereikbaar zijn bij een probleem. Een telefoon nummer op de website dus en niet een online robot die met standaard antwoorden komt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 24 februari 2018 om 15:23 geantwoord

Geachte heer Gies,

Uit uw bericht begrijp ik dat u niet tevreden bent met de geboden service. Wij zijn Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 0900 0990 (lokaal tarief).

Om de contactgegevens te zien op onze website dient u eerst uw vraag, het onderwerp en de verfijning daarvan te selecteren. Vervolgens worden de contactopties voor u getoond.

Ik zie dat de zending inmiddels is bezorgd. Dit is overdag gebeurd en niet conform de afspraak avondbezorging. Kunt u mij vertellen waar u de avondbezorging heeft gekozen? Mocht dit bij de afzender zijn, kan deze u restitutie aanbieden. Mocht dit bij ons zijn gebeurd, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice om privé uw IBAN rekeningnummer door te geven.

Alle klachten die gemeld zijn door pgies