Klacht: Ontbrekend pakket

Julia Milek op 23 juni 2022 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het pakket is op vrijdag verzonden
Het pakket is belangrijk om 3 werkdagen te bereiken
Ik heb geen formatie
Het is ook verzekerd
Door het pakketnummer per post nl in te voeren, is er de hele tijd geen informatie gevonden

RN621454887NL
with this postal code
3061L

Gewenste Oplossing:

Ik wil informatie krijgen over uw pakket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 23 juni 2022 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over een verzonden zending naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u graag wilt weten waar uw zending momenteel is. Volgens mijn informatie is uw poststuk 22 juni 2022 in het land van ontvangst aangekomen. Ik kan niet aangeven wanneer het bij de geadresseerde wordt afgeleverd. De geadresseerde kan eventueel kijken op de site van de postorganisatie in dat land. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Julia Milek