Klacht: Ontbreken bouten van de poten

op 01 oktober 2017 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Geachte lezer,

Gister heb ik onze bank (Type Reston hoekbank) bij uw afhaalpunt in Groningen opgehaald. Toen ik de bank bijna in elkaar had op de ijzer poten na, bleek dat de bevestigingsbouten en ringen er niet bij zaten.

Ik heb deze zelf nog net voor sluitingstijd bij de Formido bij ons in Winsum kunnen ophalen. Ik baalde hier wel van en vind het ook wel goed om aan jullie te melden. Verder bevalt de bank goed, de afwezige bouten was een klein teleurstelling op alles.

Met vriendelijke groeten,
Erwin Buist
Winsum
erwinbuist_@hotmail.com

Jammer, dat ik zelf achter bevestigingsmateriaal aan moest.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

Bericht van Profijtmeubel

2 maanden geleden - Beste heer Buist, Hartelijk dank voor uw bericht, leuk om te horen dat de bank u bevalt! Heeft u het probleem van de missende bouten gemeld bij de winkel? Onze winkels hebben de meeste kleine onderdelen op voorraad, wellicht dat de winkel u eenvoudig verder had kunnen helpen. We wensen u in ieder geval veel plezier met uw nieuwe bank, Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Nederland

Reactie van de melder van de klacht Erwin Buist

2 maanden geleden - Hallo, Nee, heb niks in de winkel gezegd, omdat ik dan weer apart naar Groningen moest voor vier m8 boutjes en het was tegen sluitingstijd aan. Heb ze zelf gekocht bij de bouwmarkt bij ons in Winsum. Vandaar ook de klacht. Vriendelijke groet, Erwin

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin Buist