Klacht: Onstabiele app

op 22 februari 2018 over Park-line in de categorie Parkeren

Beste medewerkers van Parkline,

Hoewel we inmiddels al aardig wat contact hebben gehad komen we er niet uit. Dit kost ons beide alleen tijd zo. Het enige wat jullie zeggen: wij betalen (maarliefst) 14 procent, ik zeg dat ik niet akkoord ben. Daarnaast zeggen jullie mij bedenktijd te geven, maar krijg ik toch een brief van een deurwaarder.

Even een korte toelichting.
Ik heb op 2 november 2017, zoals ik wel vaker doe, geparkeerd in zone 3 (buitenwijk Haarlem) voor een tarief van €3,25 per uur. Eventjes maar, want het mag iets kosten tegenwoordig. Bij het uitloggen is er blijkbaar iets mis gegaan. De app liep vast, maar geen parkeeractie meer te zien boven in het scherm van mijn telefoon. Ik ben er ten goede trouwe vanuit gegaan dat het goed was.

Helaas niet.

Dat is niet zo lekker wakker worden.
“ UW PARKEERACTIE IS GEDEACTIVEERD. In zone 3 met kenteken .. -..-… Betaald tot 23:59 2-11-2017. De parkeerkosten bedragen E 46,75.”

Geschrokken heb ik dit gelijk via het contactformulier op de website gemeld;

vrijdag 3 november 2017 07:17
“Om 12 uur vannacht krijg ik een sms je bent afgemeld en 46 euro mag betalen, maar ik stond helemaal niet meer aangemeld. Ik ben nog vele jaren naar tevredenheid kant bij jullie. hier klopt niets van. Graag een oplossing. Mvg”

En toen bleef het stil.
En ondertussen:
– Ik kan niet meer parkeren met parkline.
– Ik krijg alleen een enkele sms met een betalingsherinnering.
– Ik zou een mail gekregen hebben maar heb die nooit gehad.
– En jullie kunnen bovenstaand bericht niet terugvinden. (Ik gelukkig wel, dankzij een automatische bevestigingsmail)
– Jullie zeggen mij bedenktijd te geven, maar sturen vervolgens wel een deurwaarder.

Ik wil met alle liefde vandaag nog het resterende parkeerbedrag van die maand betalen, maar ik vind het onzin dat ik moet betalen omdat jullie app onstabiel is. En dan met een voorstel van 14 procent komen vind ik geen oplossing.
Ik wil dit graag oplossen, hoe gaan we dit doen?

Een beter voorstel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park-line

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park-line nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RianneJaspers