Klacht: Ons systeem maakt een fout? uw probleem!

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Adres ingevoerd op dhlforyou en aangegeven bezorgen bij parcelshop. DHL geeft dan de dichtstbijzijnde parcelshop. Ik heb het pakket verstuurd. Blijkt de parcelshop bijna 173 km verderop te liggen! Niet hun probleem zeggen ze als ik bel. Er wordt letterlijk gezegd; u kunt niet op onze site vertrouwen, u moet het adres controleren. Zij kunnen overigens niet aangeven waar ik dat terug kan lezen in de voorwaarden. Het is onmogelijk om mij door te verbinden met de persoon die hierover beslist. En versturen door/van de parcelhop naar het juiste adres is onmogelijk volgens DHL. De enige oplossing die zij kunnen bieden is 5 dagen wachten totdat het pakketje retour wordt gestuurd. en dan kan ik het opnieuw versturen. Echt schandalig. wat een service.. NOT!

Ik ben tevreden als zij per omgaande het pakket bij de 'verkeerde' parcelshop ophalen en het op het juiste adres afleveren.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 17:58 geantwoord

Goedemiddag,

Enorm balen dat uw pakket naar een parcelshop verstuurd is op zo'n grote afstand van de ontvanger. Mijn excuses dat dat niet goed is gegaan door de website! Ik zie dat u dit label heeft aangemaakt in onze oude applicatie, doordat deze niet langer technisch ondersteund wordt, horen wij dit vaker helaas. Ik wil u adviseren gebruik te gaan maken van onze nieuwe applicatie my.dhlparcel.nl.

Ik zie dat de ontvanger het pakket inmiddels bij de parcelshop heeft opgehaald.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wonderc