Klacht: Onrijpe avocado

op 10 mei 2017 over de Broodzaak in de categorie Bakker

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw

6 mei heb ik een broodje geitenkaas met avocado gekocht op utrecht cs. De avocado was onrijp en daardoor was het broodje helaas oneetbaar. Ik was niet in de gelegenheid om het broodje terug te brengen omdat ik al in de trein zag.
Zou het mogelijk zijn om ter compensatie een tegoed bon te krijgen?
Hierbij mijn adres:
Laan van blotenburg 17
3931SJ woudenberg

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Melisa Alkanlar

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik in de toekomst geen onrijpe avocado meer zou aantreffen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Broodzaak

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Broodzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melisaalkanlar