Klacht: Onrespect vol!

op 14 juni 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Beste T-Mobile,

Ik heb vandaag met u contact opgenomen gesproken met de sales afdeling. Ik kreeg een aanbod van uw collega uw collega valt weg en vervolgens krijg ik een andere collega aan de telefoon die geeft een veel hoger aanbod. Dan word ik doorverbonden met Nick van de klantenservice die zijn stem verheft en op hangt. Bel ik terug krijg ik een andere dame aan de lijn en die is nog erger als ik om haar naam vraag hangt ze spontaan op! T-Mobile jullie zakken de grond in de klantvriendelijkheid is 0 waard.

Ik ben tevreden als ik door een normaal persoon te woord word gestaan en ik een normaal abbonoment kan afsluiten en er rekening word gehouden wat er allemaal is gebeurt. Ook wil ik graag dat de telefoon gesprekken worden beluisterd en dat jullie kunnen zien hoe on respect vol het team is.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huriah Fazli