Klacht: onredelijke opstelling

op 04 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

T-mobile verteld mij dat er een bedragje openstond van Euro 41,60 wat terug gaat naar 2015. In 2016 ben ik met een RM opgenomen op een gesloten afdeling van Parnassia omdat ik in een psychose terecht was gekomen. Ik ben vanaf 2016 tot heden ingeschreven geweest op het daklozen loket van de gemeente den haag. Post bestemd voor mij komt terecht in een soort postbus op de Binckhorst waar iemand dat dan zelf op moet halen maar omdat ik verbleef op een gesloten afdeling mocht ik niet naar buiten en dan wordt post niet doorgestuurd maar wordt daar gewoon bewaard net zolang totdat iemand het zelf op komt halen. Ik heb daardoor nooit aanmaningen gehad en ook nooit een oproep om bij de rechtbank te verschijnen en nu ik wel naar buiten mocht en mijn post op ben gaan halen zat er een schrijven bij mijn post van deurwaarders kantoor Van den Bergh en partners die in opdracht van Webcasso blijken te werken en die hebben een vonnis uit 2016 en vorderen nu met alle bijkomende kosten meer dan 800 euro terwijl het blijkt te gaan om een klein rekening van T-Mobile van eind 2015. Ik krijg een daklozen uitkering van 560,- euro per maand en dat ik onder de armoede grens . Familie wil me helpen met 100,- euro om de schuld af te kopen maar Webcasso heeft mijn aanbod afgewezen. Ik vind het zeer onredelijk omdat ik ziek was en al die tijd opgenomen ben geweest en daar niets aan kan doen.

als ze het aanbod van 100 Euro accepteren tegen finale kwijting en me verder met rust laten Het gaat nb maar om een T-Mobile rekening van 41,60 en er heeft mij nooit post bereikt en iedere deurwaarder weet dat het post adres op de Binckhorst in Den Haag een daklozen loket is en post daardoor vaak haar bestemming niet bereikt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:22 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:52 geantwoord

door web lasso aangeboden oplossing is geen oplossing want ze bieden helemaal niets aan .

Alle klachten die gemeld zijn door Justinnus