Klacht: Onredelijk behandeld

op 16 augustus 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas wegens scheiding ben ik niet in staat meer dan €25,- p/m te betalen. De medewerkster aan de telefoon had daar geen boodschap aan. Ze wilde ook de debtscan niet annuleren waardoor ik geen vervoer meer heb wat solliciteren niet makkelijker maakt!
Deze mevrouw herhaalde enkel dat ik tegenstrijdige argumenten gebruikte, terwijl ik toch heel duidelijk ben. Ik moest mij niet zo tegen haar opstellen en even gewoon doen anders was het gesprek vanaf haar kant snel afgelopen! Echt belachelijk!! Ik heb geen verkeerd woord gezegd, en wat mij betreft luisterd haar leidingevende even het opgenomen gesprek, ik weet zeker dat zij geen recht had om mij zo te behandelen.

Graag tref ik een regeling en als ik werk heb kan het maandbedrag uiteraard omhoog. Dit is wat ik deze mevrouw ook probeerde te vertellen.

Gewenste Oplossing:

Als er een regeling getroffen kan worden en deze mevrouw wordt aangesproken op haar manier van praten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 22 augustus 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m_beijer