Klacht: onrechtmatige polisomzetting en geen antwoorden

op 13 februari 2018 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regiomanager Y.D. wil onderstaande vragen niet beantwoorden , en sluit klachtendossier zonder mijn medeweten .
Ik heb het recht om te weten wat er met mijn polis gebeurd , en wil alsnog de antwoorden . zie onderstaand ;
Ook kalntensevice manager A.D. wil niet op de vragen ingaan.

Geachte ,

Excuses heb ik een hoge hoed van vol .
Van de continue ontwijkende antwoorden word ik ook al niet goed .
Ik heb u in ons telefoongesprek gevraagd om antwoord op mijn vragen , directe antwoorden wel te verstaan .
Dat filiaalmanager mw G.T. teveel gezegd heeft in haar email , daar kunt u absoluut niet onderuit !
Ook onze bedrijfsjurist deelt deze mening .
Daarom ten laatste male , ik eis een direct antwoord op onderstaande vragen , los van het feit dat ik verzekerd was , of niet .

Wilt u dan deze frase van mw T. even toelichten svp ?
Dit stond in haar antwoord , na de webcare aktie .
Polis is dus wel degelijk opengebroken , als ik dit lees en dat mag dus niet , zonder dat de verzekeringsnemer dit weet .

Uiteraard is dit niet de werkwijze die wij als bedrijf wensen, echter is dit de reden waarom de polis die wij later toezonden gedateerd is met terugwerkende kracht op 17 december.
Mijn polis liep t/m 08/01/2018 .

Ook geen antwoord op de vraag , waarom de brief die alles verklaarde van 17 december , gelijk met de nieuwe polis binnenkwam medio januari ?

Gewenste Oplossing:

Beantwoord gewoon de twee vragen ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door K. M