Klacht: Onrechtmatige debitering van mijn rekening en herhaaldelijk betalingsherrineringen

op 07 september 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ik heb nooit een lidmaatschap besteld bij Travel Club Express en krijg volgende betalingsherrinering :
Datum: 24 augustus 2017
Betreft: Uw lidmaatschap bij Travel Club Express new

Geachte Robert verhaeghe,

Wij hebben de betaling van het bedrag à 89.97 voor uw lidmaatschapsgeld nog niet ontvangen.

U ontvangt deze e-mail omdat u een lidmaatschap heeft besteld bij Travel Club Express of omdat de volgende betalingstermijn is afgeschreven. Onze betalingspartner Stichting Foundation DocData heeft geprobeerd om een bedrag voor uw lidmaatschapsgeld af te schrijven. De betaling is echter geweigerd.

Dit is op zich geen probleem, daar het voor u momenteel misschien financieel even niet uit kwam. Dat gebeurt ons allen weleens.

Via deze link kunt u alsnog de betaling voldoen.

Uw bestelling:

Aantal Details Prijs
1 1ste termijn Travel Club Express 1 jaar €89.97
BTW: €0.00
Totaal: €89.97
Bij niet tijdige betaling bent u formeel in verzuim en is Travel Club Express gerechtigd buitengerechtelijke kosten in rekening te brengen. De hoogte van deze kosten bedragen minimaal 40 euro.

Voorlegging van schriftelijke ondertekende overeenkomst

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Aquamust

4 maanden geleden - Mijn bank (Beobank) heeft mij geen verklaring kunnen geven hoe (verdacht) Travel club Express erin is geslaagd is mijn rekening te debiteren!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 19 september 2017 om 11:29 geantwoord

Geachte heer Verhaeghe,

Bedankt voor uw bericht.
U bent sinds 8-3-2017 lid van Travel Club Express.
Er is naar u gebeld door een medewerker van ons. Deze heeft alles aan u uitgelegd en u ben akkoord gegaan en heeft uw bankrekeningnummer door gegeven.
Daarna hebben wij u een mail gestuurd, hierin wordt nogmaals uitleg gegeven.
Teven had u in plaats van de 14 dagen bedenktijd, 60 dagen bedenktijd en helaas is dit overschreden en kunnen we uw lidmaatschap niet meer beëindigen.
Tevens is er nooit contact met ons geweest, niet via telefoon of mail.

Hopende u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u.

Joyce
Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Aquamust