Klacht: onrechtmatig vasthouden van geld

op 10 juni 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

er is beslag gelegd op mijn loon voor een bedrag dat open stond van DUO die hebben dit gelegd bij GGN, het bedrag is betaald door het beslag en die rekening is vereffend, nu heeft UWV ook mijn vakantiegeld overgemaakt,er staat nu een teveel betaald bedrag open bij GGN om terug te storten, zij houden nu al 3 weken dit bedrag vast, naar meerdere malen contact te hebben gezocht ( wachttijd aan de telefoon meer dan 10 minuten elke keer) krijg ik te horen dat het 10 dagen duurt om het over te maken, dit zou gisteren zijn geweest. niks ontvangen weer contact opgenomen, krijg ik nu te horen dat het verzoek is gedaan aan hun administratie om te betalen en daar kan nog 2 weken overheen gaan voor dat ik het krijg. al met al hebben ze MIJN geld dan al ruim 5 weken in hun bezit. ik vind dit grenzen aan crimineel gedrag en ben vandaag ook van plan om aangifte te gaan doen van diefstal.

als zij het teveel betaalde bedrag per direct terugstorten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 17 juni 2016 om 13:24 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en tevens afgehandeld binnen ons kantoor. Telefonisch was u helaas niet bereikbaar. Wij hebben u per post een brief gestuurd met een oplossing.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd en onze excuses voor het ontstane ongemak.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door busernya