Klacht: onrechtmatig moeten betalen

op 13 maart 2011 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ik moet, ondanks alle bewijzen, zoals uittreksel van gemeente over mijn woonadres en huurcontract, betalen voor een woning waar ik niet in heb gewoond, maar mijn ex, die mijn naam heeft gebruikt om een contract met nuon af te sluiten.
alle kopieen van GGn opgevraagd, de maandfacturen, de oproep voor de rechtbank (die ik niet heb gekregen), maar krijg geen medewerking.
ggn stuurt me naar nuon, en nuon stuurt me weer naar ggn, die mij weer terug stuurt naar nuon.
inmiddels is er loonbeslag gelegd, en heb ik al meer dan 3000€ betaald,ten onrechte, maar ik loop tegen een muur, want ggn wil niet helpen!!!
tevens wordt ik erg onbeschoft geholpen aan de telefoon als ik ook maar iets vraag, en het enige dat er gezegd wordt, wij kunnen niets voor u doen!!

Gewenste oplossing

dat ik het bedrag terug krijg, en ze deze bedragen dus gaan halen bij degene die er wel gewoond heeft.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 september 2016 om 11:01 geantwoord

Beste klachtmelder, deze klacht is in eerste instantie verkeerd op Klacht.nl geplaatst. Wij hebben uw klacht daarom helaas niet kunnen behandelen. Uw klacht is gedateerd, daarom gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels via één van onze andere kanalen is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u uw klacht uiteraard nogmaals plaatsen zodat wij alsnog met een oplossing kunnen komen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door cardewi